Contact
Betalen
Welke betaalmethoden accepteert UnitedSkincare?
Bij UnitedSkincare kun je gebruik maken van verschillende betaalmethodes.
iDEAL - Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je online aankopen afrekenen via jouw eigen bank: vanuit ABN AMRO, ASN Bank, Bunq, Handelsbanken, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot.
Credit card - Met een creditcard betaalt u veilig en makkelijk met VISA, MaterCard of American Express.
Bancontact / Mister Cash - Klanten die een Bancontact-kaart hebben bij een deelnemende bank kunnen gemakkelijk betalen met Bancontact.
Verzending & levering
Kan ik mijn bestelling afhalen?
Het is bij ons niet mogelijk om uw bestelling af te halen. We verzenden alle pakketten vanuit ons magazijn waarbij afhalen geen mogelijkheid is.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten binnen Nederland en België is gratis!
Kan ik vanuit het buitenland bestellen?
Wij bezorgen in Nederland en België.
Retourneren & ruilen
Welke retourmogelijkheden heb ik?
Neem contact met ons op voor een retourformulier, dat u moet afdrukken en invullen. Op het retourformulier vindt u de juiste retouradresgegevens. Zonder een retourformulier worden retouren niet geaccepteerd. Stuur een mail naar info@unitedskincare.nl voor een snelle afhandeling. Houd er rekening mee dat uw retourzending binnen 14 dagen na de datum van levering moet worden teruggestuurd.
Ik heb een verkeerd artikel ontvangen. Wat kan ik doen?
Het spijt ons dat je het verkeerde item van ons hebt ontvangen. Om je verder te helpen, raden wij je aan contact op te nemen met ons klantenservice, door een verzoek in te dienen via contact. Zij helpen je graag verder. Vergeet hierbij niet uw bestelnummer bij te vermelden.
Mist u een product in het assortiment? Stuur ons dan een bericht via het onderstaande formulier. Wij zullen kijken of we hetdesbetreffende product in ons assortiment op kunnen nemen.